◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro21.05.2024

Turismul și imboldul dat jurnalismului

Majoritatea oamenilor se gândesc la Hawaii ca la o destinație de vacanță. Asta face din turism o problemă dominantă pentru acoperirea știrilor de pe insule.

Katie Pickman este de șase ani la Hawaii News Now, ca director general. Potrivit marketshare.tvnewscheck.com, marca include două posturi majore – KGMB, afiliatul CBS și KHNL, afiliatul NBC – plus KFVE, independent. Toată lumea lucrează în aceeași redacție și, deși o mare parte din știri sunt transmise simultan pe toate cele trei posturi, Hawaii News Now are produse unice pentru fiecare post, spune Pickman: „Difuzăm peste 60 de ore de știri pe săptămână pe trei posturi principale. Oamenii rresc mai multe știri aici, pe insule. Suntem relativ izolați, iar oamenii chiar trebuie să știe ce se întâmplă”.

Turismul, cel mai mare motor economic din Hawaii, împreună cu modul în care afectează insulele, este o parte constantă a acoperirii știrilor. „În 2019 am atins un maxim istoric, cu 10 milioane de vizitatori”, spune Pickman. „Asta chiar a pus presiune asupra resurselor noastre de aici. Până la 30% dintre oamenii care se află pe oricare dintre aceste insule simultan sunt vizitatori. Dimensiunea și infrastructura noastră nu au fost create pentru un astfel de aflux. O altă fațetă a acoperirii jurnalistice a turismului este imperativul de a trata acest loc ca pe o oportunitate specială de a învăța și a vedea cultura”, adaugă Pickman.

Robyn Kenney, directorul de marketing pentru Hawaii News Now, are o perspectivă nouă asupra diferențelor și asemănărilor în modul în care sunt acoperite știrile în Hawaii: „Problemele valabile pe multe piețe continentale sunt importante și pentru hawaieni. Acestea includ relatarea investigațiilor, traficul, costul ridicat al vieții, corupția politică, locuințe la prețuri accesibile, criminalitatea și lipsa adăpostului”.

Cea mai notabilă similitudine pe care o împărtășește Hawaii News Now cu restul posturilor de televiziune de pe continent este impulsul de a fi mai întâi digital. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *