◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro29.04.2024

Regina Elisabeta a II-a îşi lansează propriile mărci de ketchup şi sos brun

Suverana britanică, Regina Elisabeta a II-a, în vârstă de 95 de ani, și-a lansat un ketchup şi un sos brun.

Potrivit tabloidului The Sun, ketchupul de roşii este „ideal la micul dejun sau în orice alt moment al zilei şi este aromat cu curmale, suc de mere şi condimente”, iar sosul brun „are gustul şi consistenţa unui sos de friptură, cu oţet şi mirodenii”.

Condimentele sunt produse la Sandringham, în Norfolk, cu ingrediente din zonă.

Nu s-a anunţat o dată de lansare pe scară largă a sosurilor.

Palatul Buckingham a lansat și o marcă de gin al reginei, în 2020. Acesta este preparat, de asemenea, din ingredente care provin din grădinile reşedinţei sale din Londra.

Acest gin poate fi achiziţionat prin Royal Collection Trust şi are arome de păducel, lămâiţă, frunze de dud şi de dafin.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *