◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro29.04.2024

Generația Z vrea de la știri „informație, valoare, utilitate și divertisment”

Un studiu al agenției Day One și al Centrului USC Annenberg pentru Relații Publice, intitulat „Ask Gen Z: A Deep Dive into Gen Z’s Scrolls”, a analizat în profunzime obiceiurile de consum media din generația Z, care remodelează în mod activ peisajul media de astăzi.

Cercetarea a descoperit că relația generației Z cu consumul de informații s-a schimbat fundamental față de obiceiurile generațiilor anterioare. Autorii au fost interesați de interacțiunea acestor tineri cu un anumit conținut media, de modul în care își petrec timpul online, dar și ce și cine îi influențează. Potrivit rezultatelor studiului, reprezentanții Generației Z caută o relație mai atentă cu ecranele dspozitivelor inteligente. Ei apelează la rețelele sociale pentru divertisment și… evadare, dar tot mai mulți și-au exprimat, de asemenea, îngrijorarea cu privire la cantitatea de timp pe care o petrec în fața ecranelor și au căutat să-și reevalueze relația cu aplicațiile. De asemenea, modelele media tradiționale, care s-au învârtit în jurul lui „când”, sunt mai puțin relevante; „unde” este mult mai important pentru acești tineri.

În același timp, potrivit studiului citat de advanced-television.com, definiția „știrilor” se schimbă – tinerii nu numai că se așteaptă să fie informați, ci își doresc și valoare, utilitate și divertisment la aceste știri. (redacția UZPR)

Foto: Taras Shypka/Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *