◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro26.04.2024

„Ingredientele” succesului intrării jurnaliștilor pe TikTok

Platforma TikTok face furori printre tinerii utilizatori de internet. Cu peste 1 miliard de utilizatori activi lunar pe platformă, nu este de mirare de ce multe organizații de știri și jurnalişti încearcă să pătrundă în acest univers și folosesc platforma pentru a aduce ştiri publicului lor.
Reporteri de la BBC Look North și VICE World News, reuniți în cadrul unui eveniment numit Women in Journalism, care au experiență legată de intrarea cu succes pe TikTok, oferă câteva recomandări, citate de journalism.co.uk. Unul dintre sfaturi este acela ca jurnaliștii să răspundă prin această platformă persoanelor care intră în contact cu întrebările lor și să facă din aceste întrebări un „stoc propriu” de idei pentru material de presă. De asemenea, se pot posta videoclipuri foarte scurte, dat fiind faptul că întreaga lume – și în special tinerii – se informează azi „pe repede înainte”. Jurnaliştii care i-au împărtășit experiența arată că „primele 15 secunde sunt esențiale pentru succesul videoclipului care poate fi o modalitate excelentă de a capta interesul imediat pentru subiect”. Hashtag-urile și secțiunile de comentarii pot fi, de asemenea, o comoară de surse potențial jurnalistice.
De asemenea, susținătorii intrării pe TikTok au punctat faptul că acest spațiu poate fi locul edificării unei relații de încredere între profesionistul media și public.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *