◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro30.04.2024

Inițiativa globală „Back to News”. Primul program pentru reîntoarcere a publicității pe platforme media de încredere

Unul dintre motivele majore pentru care mass-media înregistrează un declin accentuat este mutarea publicității pe rețelele de socializare. O nouă inițiativă își propune să „întoarccă” acest proces, pornind de la principiul că mass-media consacrate, profesioniste, sunt mult mai credibile decât mediile online care abundă de dezinformare și că publicitatea pe platformele presei este cu adevărat utilă publicului și mult mai agreată de acesta.

 

Peste 10.000 de site-uri de știri de încredere din peste 50 de țări

GroupM, grupul de investiții media al WPP, companie de comunicații din Marea Britanie, a prezentat inițiativa Back to News (BTN), primul program din industrie care inițiază sprijinul pentru reinvestirea bugetelor media în editori de știri credibili, care promovează practica a jurnalismului responsabil în întreaga lume. Creat într-un parteneriat global cu Internews, cea mai mare organizație de sprijin media din lume, BTN va oferi clienților GroupM acces la medii publicitare de înaltă calitate, pe site-uri de știri locale, naționale și internaționale verificate.

Inițiativa Back to News este susținută de inițiativa Internews Ads for News, care ajută mărcile și agențiile să ajungă la audiențe de știri implicate pe peste 10.000 de site-uri de știri locale de încredere din peste 50 de țări. Site-urile și domeniile de știri vor fi verificate de Ads for News și pot fi accesate prin lista de includere BTN a fiecărei piețe. Parteneriatul își propune să stabilească liste active de includere a știrilor pe 60 de piețe internaționale până la sfârșitul anului 2023. „Am văzut daunele pe care campaniile de dezinformare le pot aduce coeziunii sociale și încrederii în instituții. Credem că putem juca un rol important în combaterea acestei tendințe prin sprijinirea creării de realități comune bazate pe un jurnalism credibil, bazat pe fapte. Prin Back to News și parteneriatul nostru cu Internews și inițiativa sa Ads for News, suntem capabili să obținem simultan rezultate pentru clienții noștri și să demonstrăm puterea mass-media de a avea un impact pozitiv asupra societății”, a declarat Kieley Taylor, șeful GroupM.

 

Publicitatea, mai credibilă și mai eficientă în publicații

BTN este susținută de cercetările Biroului de Publicitate Interactivă (IAB), care arată că publicitatea în mediile de știri are un impact pozitiv asupra a 84% dintre consumatori. „Găsirea adevărului este provocarea timpului nostru și sprijinirea celor care îl descoperă este responsabilitatea noastră colectivă. Mărcile de vârf recunosc că crearea de profit social din activitățile de business de bază, cum ar fi investițiile în media, este esențială pentru generarea de rentabilitate pentru acționari. Pentru aceste mărci, parteneriatul oferă acces clienților noi și motivați în medii de conținut de înaltă calitate și sigure pentru mărci, contribuind în același timp la salvarea accesului nostru la adevăr. Acesta este un parteneriat inovator atât pentru mărci, cât și pentru mass-media de știri locale de încredere, care ajută oamenii din diverse comunități să ia decizii informate cu privire la viața lor”, susține Chris Hajecki, director de reclame pentru știri.

Back to News promovează angajamentul GroupM de a sprijini jurnalismul responsabil în întreaga lume, investind strategic în platformele potrivite pentru a ajuta la reconstruirea ecosistemelor credibile de știri și publicații, potrivit groupm.com. Este, de asemenea, cel mai recent program din pilonul Jurnalism responsabil al GroupM cele anterioare fiind Piața globală de știri locale, cu puncte locale din 31 de țări, PMP Help Journalism, creat în parteneriat cu TripleLift, diferitele Piețe de știri multiculturale și responsabile din întreaga lume.

GroupM este cea mai importantă companie de investiții media din lume, cu misiunea de a crea o nouă eră a media în care publicitatea funcționează mai bine pentru oameni. Compania este responsabilă pentru investiții media anuale de peste 60 miliarde de dolari, conform COMvergence. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *