Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit să îmbunătățească serviciile pentru clienți ale companiilor, a declarat ministrul spaniol pentru Drepturile consumatorilor, Alberto Garzon, citat de Reuters. Firmele sunt astfel obligate să reducă la trei minute timpul de așteptare la linia telefonică, a spus demnitarul spaniel, în cadrul unei conferințe de presă. De asemenea, noile reglementări le oferă consumatorilor dreptul de a fi preluați de o persoană și nu de un chatbot, și va obliga companiile de utilități să răspundă plângerilor clienților în termen de două ore, a precizat ministrul. „Timpii de așteptare practic infiniți au luat sfârșit”, a spus Garzon.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro27.04.2024Spania reduce prin lege timpii de așteptare pe liniile telefonice ale companiilor
Articole recente
- „Operă pe ritmuri lăutărești”
– Teatrul Reduta, Brașov - Un gând cernit
la despărțirea de
„colecționarul de cuvinte” - Ateneu, nr. 656 /
aprilie 2024 - Sincere mulțumiri, doamnă doctor Alexandra Lazăr!
- TRIBAL – spectacol-eveniment al Corului
de Copii Radio - Un tipar sigilar al Bisericii cu hramul „Duminica Floriilor”din comuna Chisindia, judeţul Arad
- „Lacrima”, de Adrian-Daniel Șarpe
- Conferențiar Florina-Maria Băcilă, Universitatea de Vest
din Timişoara: „Scriu bine mulți tineri ancorați în diverse domenii; cred că ar trebui încurajați” - Croația. Excesele democrației
Contact
SEDIUL CENTRALBd. Gral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucureşti, Cod poștal: 010336, Oficiu Poştal 22
Telefon fix: 021.317.92.25
Telefon mobil: 0746.137.911 / 0746.137.914
Telefon legitimații: 0743.394.000
Telefon contabilitate: 0746.137.913
Fax: 021.313.06.72
Program de lucru:
LUNI – JOI 10.00 – 18.00
E-mail:
secretariat@uzp.org.ro
contact@uzp.org.ro
comunicare@uzp.org.ro
radiouzpr@uzp.org.ro
revista@uzp.org.ro
comisiadeatestare@uzp.org.ro
joda@uzp.org.ro
editura@uzp.org.ro