◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro26.04.2024

Presa tipărită pierde, dar nu cedează

În ultimul deceniu, aproximativ 300 de ziare locale britanice s-au închis, deoarece publicitatea tipărită, coloana vertebrală a industriei, a pierdut peste 1 miliard de lire sterline în valoare, în favoarea companiilor digitale. La mijlocul anilor 1990, piața regională de publicitate în ziare din Marea Britanie valora 2,5 miliarde de lire sterline. La sfârșitul anului trecut, era evaluată la 241 de milioane de lire sterline. „Este o piață care are de înfruntat numeroase provocări”, punctează Douglas McCabe, director executiv la Enders Analysis. Dar presa tipărită, deși pierde, nu cedează. (redacția UZPR)

Un comentariu pentru “Presa tipărită pierde, dar nu cedează

  1. Presa scrisa a pierdut si va pierde continuu in favoarea presei online si a noului tip de rectii de presa pe retelele de socializare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *