◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro18.05.2024

Fragmentarea de neoprit a peisajului media

Fragmentarea peisajului media va continua în 2024, publicul fiind tot mai interesat de instituțiile de știri independente, de investigație și concentrate pe comunitate, potrivit journalism.co.uk. Potrivit unor observatori ai domsniului, acesta poate fi și

un moment de oportunitate – jurnalismul de nișă pare a avea un viitor, cu comunități loiale și cu un public mic, dar implicat. Mici startup-uri, precum Lincoln Diverter, Bristol Cable sau The Mill au deschis calea, iar în SUA, The Recount este de menționat.

În lumea presei fragmentate, modelele de generare a veniturilor sunt la fel de diverse ca și publicul. Abonamentele, microplățile, chiar și veniturile din reclame sau o combinație a tuturor acestora vor funcționa, alături de modelele de agenție, cu producție de conținut personalizat, management de canal și consultanță. Și modelul pentru startup-uri care susțin mai multe mărci va putea fi viabil în viitor.

În 2024 se va testa, de asemenea, valorificarea puterii creatorilor, iar organizațiile de știri vor încerca și să umple golul de încredere față de instituțiile publice. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *