◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro23.07.2024

Studiu. Site-urile de știri și publicațiile, mai rentabile pentru publicitate decât rețelele sociale

Publicitatea pe platformele de știri tipărite și digitale depășește Facebook și YouTube într-o serie de valori, conform celor mai recente constatări din The Benchmark and Payback Series. Studiul, comandat de grupul industrial ThinkNewsBrands și supravegheat de directorul general al MediaScience, Duane Varan, a analizat publicitatea de pe site-urile de știri în comparație cu Facebook și YouTube și și-a propus să înțeleagă impactul pe care platformele de știri îl au pe calea achiziționării publicității, măsurând valorile cheie pe termen scurt și lung, memoria pe termen lung, precum și brand lift.

Studiul a inclus peste 5.350 de participanți și a rulat pe 42 de tiraje și 252 de site-uri web, care împreună au creat 6.037 de expuneri unice de marcă, potrivit adnews.com.au.

Potrivit constatărilor, reclamele din ziare tipărite depășesc de până la patru ori reclamele Facebook de toate tipurile – publicațiile oferă un nivel superior de reamintire, fără solicitare.b „Benchmark este primul studiu de acest gen care compară corect știrile cu rețelele sociale în ceea ce privește impactul publicitar. Rezultatele umplu un gol important în înțelegerea peisajului media mai larg”, spune Varan.

De asemenea, studiul a mai constatat că formatele combinate de știri tipărite și digitale sunt de două ori mai eficiente decât formatele combinate de afișare Facebook și video pentru reamintirea fără solicitare.

Cercetarea din seria Payback, realizată în colaborare cu GroupM Australia și compania de consultanță globală în eficacitatea marketingului Gain Theory, a constatat, de asemenea, că site-urile de știri și publicațiile oferă o rentabilitate mai mare a investiției în media decât rețelele sociale. „Această cercetare este un semnal de alarmă pentru agenții de marketing: investiția masivă în publicitate pe rețelele sociale nu este răspunsul pe care s-ar putea să-l credeți”, spune directorul general ThinkNewsBrands, Vanessa Lyons. (redacția UZPR)

Foto: pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *