◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro26.04.2024

Time Out London închide ediția print după 54 de ani

Time Out își încheie ediția tipărită din Londra, după 54 de ani și la 18 luni după ce a revenit după primul lockdown al pandemiei. Time Out Group nu a confirmat încă amploarea pierderii de locuri de muncă, dar anunță că au început consultările cu personalul afectat, informează pressgazette.co.uk

Compania, care operează acum în 59 de țări, a început ca un pamflet de o pagină despre evenimentele din Londra în 1968, iar brandul a fost fondat de Tony Elliott, care a încetat din viață în 2020.

Grupul a anunțat într-o declarație că a luat „decizia strategică de a trece la un model digital, care se va concentra pe canalele digitale, evenimentele live și piețele proprii de marcă. „Revista Time Out London este extrem de populară, dar pandemia a accelerat o transformare care era deja în curs. Cea mai interesantă creștere, implicare și inovație provine acum de la canalele digitale Time Out, evenimentele live și Time Out Market, care sunt susținute de informații solide ale consumatorilor”, susține compania.

Revista și-a încetat tipărirea în martie 2020, când traficul de navetiști și sectoarele de servicii și ospitalitate s-au oprit. A revenit la Londra, Barcelona și Madrid în august același an, dar nu și în alte locuri.

„Time Out trebuie să se asigure că creează conținutul potrivit, pe canalele și platformele potrivite unde se află acum consumatorii noștri. Vom continua să inovăm și să ne dezvoltăm canalele digitale, în special pe rețelele sociale și video. Am făcut deja progrese cu aceeași tranziție, cu un succes uriaș în SUA. Revista Time Out London rămâne un mare succes, dar în prezent asistăm la cea mai interesantă creștere, implicare și inovație pe canalele noastre digitale”, punctează Chris Ohlund, directorul executiv al Time Out Group.

Ediția finală tipărită a Time Out va apărea la sfârșitul lunii iunie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *