◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro05.05.2024

„Back to News”, inițiativa care „întoarce” publicitatea din Noua Zeelandă pe site-urile credibile de știri

GroupM, din Noua Zeelandă, introduce „Back to News”, un program de primă importanță în industria știrilor, menit să susțină jurnalismul de calitate prin realocarea bugetelor media unor editori de știri credibili. Programul oferă agenților de publicitate din Noua Zeelandă acces la medii publicitare de înaltă calitate, sigure pentru mărci, pe site-uri de știri locale, naționale și internaționale verificate.

GroupM lucrează cu Internews, cea mai mare organizație non-profit de sprijin media din lume, ca parte a unui parteneriat global anunțat în luna februarie. În Noua Zeelandă, GroupM și Internews se lansează cu o listă de 25 de site-uri de știri regionale care au fost verificate. Acestea includ Stuff, NZME, Business Desk, Newshub și 1News și vor continua să se extindă, informează stoppress.co.nz.

Inițiativa a fost lansată cu un eveniment panel cu jurnaliști reputați din Noua Zeelandă.

„Back to News”este cea mai recentă inițiativă care se află sub egida GroupM, concepută pentru a genera rezultate pentru clienți și pentru a demonstra puterea mass-media de a avea un impact pozitiv asupra societății.

Noua Zeelandă a fost numită o națiune a iubiților de știri, cu 82% din cetățeni accesând știri cel puțin o dată pe săptămână. Investiția în știri oferă rezultate pentru companii: anunțurile văzute pe site-uri de știri de înaltă calitate sunt percepute ca fiind cu 74% mai plăcute și primesc cu 20% mai multă implicare decât aceleași anunțuri pe site-uri de calitate inferioară (IAS). „Back to News”este susținută de Interactive Advertising Bureau (IAB), care arată că publicitatea în mediile de știri are un impact pozitiv asupra a 84% dintre consumatori. Agenții de publicitate de știri beneficiază de luarea în considerare a achizițiilor în rândul a 43% dintre consumatori, în timp ce 39% sunt de acord că se simt confortabil să recomande mărci care au publicitate în mediile de știri.

John Halpin, CEO GroupM New Zealand, spune: „Presa de știri joacă un rol important în democrație și economie, dar a existat o scădere a investițiilor publicitare în știri în ultimii ani, iar redacția a suportat cea mai mare parte a erodării veniturilor din publicitate. Noi, în calitate de cumpărători și agenți de publicitate, avem un rol de jucat pentru a ne asigura că investițiile în publicitate sprijină un ecosistem media de știri credibil aici, în Noua Zeelandă. Publicitatea permite editorilor să investească în jurnaliști, ceea ce duce la informații responsabile, în care consumatorii pot avea încredere. Acest lucru atrage apoi publicul și oferă agenților de publicitate un mediu de calitate. Sperăm că Back to News va facilita agenților de publicitate să investească mai mult în media în știri”. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *