◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro07.05.2024

„O politică națională pentru mass-media de știri din Canada”

Afacerea cu ziare din Canada este într-un declin accentuat de multă vreme. Specialiștii în comunicare Peter Menzies și Konrad von Finckenstein au elaborat lucrarea … and now, the news: A national news media policy for Canada”, în care se propune baza unei politici naționale de știri în Canada, care ar asigura un tratament comercial echitabil pentru producătorii de știri și care să permită ca o mass-media liberă și independentă să înflorească. „Este în general acceptat faptul că furnizarea de jurnalism imparțial, corect, precis și echilibrat este necesară pentru ca societățile democratice să fie bine informate. Ceea ce este necesar, având în vedere economia evoluată a știrilor, este ca factorii de decizie să se asigure că este posibil ca jurnaliștii buni, angajați de operatori competenți, să ocupe acel rol într-un mod stabil din punct de vedere financiar”, scriu Menzies și von Finckenstein, citați de macdonaldlaurier.ca.

În acest spirit, autorii evidențiază șase domenii în care factorii de decizie publică pot ajuta la dezvoltarea legislației, pentru a sprijini o industrie sustenabilă de știri:               încurajarea abonamentelor la știri prin beneficii fiscale; sprijinirea tranziției digitale a mass-media de știri; reformarea beneficiilor fiscale și a fondurilor actuale în sprijinul jurnalismului; un Fond pentru jurnalişti canadieni. „Industria și factorii de decizie publică trebuie să accepte că într-o perioadă de perturbare… vor exista companii incapabile să supraviețuiască… Ceea ce este necesar nu este supraviețuirea tuturor companiilor implicate în prezent în producția de jurnalism, ci ca jurnalismul și jurnaliștii să poată trece de la platforme instabile pentru cei capabili să susțină munca în viitor. A permite ca forțele pieței să conducă industria este, în cele din urmă, soluția”, scriu autorii. (redacția UZPR)

Foto: unsplash.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *