◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro01.07.2024

Autoritățile din New York direcționează sume din buget pentru presa locală

New York oferă credite fiscale de până la 90 de milioane de dolari instituțiilor de știri pentru a angaja și păstra jurnaliști, în efortul de a ajuta la menținerea pe linia de plutire a industriei locale de știri.

Programul de trei ani din New York le permite unor organizații de știri să beneficieze de credite fiscale rambursabile în fiecare an, un singur punct de vânzare putând să primească credite fiscale de până la 320.000 de dolari annual, relatează abcnews.go.com.

Deși este destinat în principal site-urilor mici de știri ale comunității, organizațiile media mai mari ar putea, de asemenea, să beneficieze de această facilitate. Programul de la New York ar urma să înceapă din 2025, iar redacțiile ar putea primi credite fiscale în valoare de 5.000 de dolari pentru fiecare nou angajat, cu un plafon de 20.000 de dolari pentru patru poziții noi. Redacțiile ar putea obține credite fiscale în valoare de până la 300.000 de dolari pentru a ajuta la păstrarea personalului. „Este pentru prima dată în istoria Americii când creăm o structură de credit fiscal pentru a sprijini locurile de muncă în jurnalism”, a declarat Jon Schleuss, președintele NewsGuild-CWA, un sindicat pentru jurnalişti.

Legislatorii din mai multe state au cântărit diverse abordări pentru a ajuta organizațiile de știri aflate în dificultate. Guvernele de stat din California și New Mexico ajută la finanțarea programelor de burse de știri locale. În Illinois, parlamentarii au propus un program de burse de jurnalism, un credit fiscal și o cerință ca instituțiile de știri să notifice statul planurile de a-și vinde operațiunile cu patru luni înainte. În Connecticut, o parte din banii pe care statul îi cheltuiește pe publicitate pot merge către publicațiile locale. (redacția UZPR)

Foto: unsplash.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *