◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro16.05.2024

Editorii, reticenți față de platforma TikTok

Institutul Reuters pentru Studiul Jurnalismului a dat publicității un raport care arată că TikTok este ocolit în general de jurnaliști, întrucât publicul însuși nu are încredere în acuitatea informațiilor de pe platforma care crește rapid. Concret, sub 50% din editorii cei mai importanți folosesc rețeaua, afirmând că se tem că „TikTok-ificarea știrilor” riscă să trivializeze aticolele importante. De asemenea, editorii afirmă că rețeaua oprește sau limitează accesul la știri cu conținut informatic puternic. Organizațiile de știri din Japonia, Italia, Danemarca și Bulgaria sunt cele mai reticente la platformă. (redacția UZPR)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *