◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro02.05.2024

Tehnologia, produsele și talentul multimedia, în prim-planul evoluției jurnalismului

Dacă există vreun potențial punct luminos care iese din unele dintre crizele actuale ale platformelor tehnologice, este că instituțiile de știri și jurnalism pot oferi un contra-mesaj și se pot consolida ca surse de încredere de informații și conexiuni comunitare.

Acest moment va fi rapid și trecător, deoarece există deja alte aplicații și platforme care încep să apară, oferindu-se ca alternative la ceea ce au fost giganții rețelelor sociale. Acest tip de evoluție rapidă în spațiile digitale va cere instituțiilor de știri și jurnalism să înțeleagă și să-și descopere propriile căi către distribuirea informațiilor, conexiunea comunității și construirea încrederii cu publicul, notează niemanlab.org.

„Perioada următoare va necesita o evaluare constantă și o descoperire a oportunităților de venituri care se pretează la diverse strategii de produse și multimedia în moduri durabile și diversificate. Toată această strategie din ce în ce mai complicată a atingerii interesului publicului, a produselor și a veniturilor necesită o sofisticare și un mod nou de structurare și proiectare a organizațiilor interne”, consideră Anna Nirmala, de la American Journalism Project.

Afacerile, operațiunile, tehnologia, produsele și talentul multimedia vor trebui să fie parteneri și lideri de bază și integranți pentru editori, jurnaliști și reporteri. Acest tip de talent va oferi un set proaspăt și experimentat de perspective și strategii, precum și un istoric de succes în alte companii, industrii și sectoare, care pot fi extrem de aplicabile și relevante pentru schimbările și nevoile știrilor și jurnalismului, susțin previziunile industriei. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *