Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit să îmbunătățească serviciile pentru clienți ale companiilor, a declarat ministrul spaniol pentru Drepturile consumatorilor, Alberto Garzon, citat de Reuters. Firmele sunt astfel obligate să reducă la trei minute timpul de așteptare la linia telefonică, a spus demnitarul spaniel, în cadrul unei conferințe de presă. De asemenea, noile reglementări le oferă consumatorilor dreptul de a fi preluați de o persoană și nu de un chatbot, și va obliga companiile de utilități să răspundă plângerilor clienților în termen de două ore, a precizat ministrul. „Timpii de așteptare practic infiniți au luat sfârșit”, a spus Garzon.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro09.05.2024Spania reduce prin lege timpii de așteptare pe liniile telefonice ale companiilor
Articole recente
- Cum se acumulează bogăția…
- Smart City și domeniile sale
- Taxarea profiturilor excesive ale băncilor italiene, un eșec
- Verticali pentru România. Regăsiri
- Universul lui Dali se prelungește
până în toamnă - UZPR le urează un cald „La mulți ani!” colegilor care își sărbătoresc ziua de naștere
- Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti”, la 88 de ani
- Expoziție semnată de caricaturistul de presă Vali Ivan, în cadrul Proiectului Muzeul Presei Românești, inițiativă a UZPR
- Proiectul național românesc în orizontul secolului 21, lansat de Academia Română
Contact
SEDIUL CENTRALBd. Gral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucureşti, Cod poștal: 010336, Oficiu Poştal 22
Telefon fix: 021.317.92.25
Telefon mobil: 0746.137.911 / 0746.137.914
Telefon legitimații: 0743.394.000
Telefon contabilitate: 0746.137.913
Fax: 021.313.06.72
Program de lucru:
LUNI – JOI 10.00 – 18.00
E-mail:
secretariat@uzp.org.ro
contact@uzp.org.ro
comunicare@uzp.org.ro
radiouzpr@uzp.org.ro
revista@uzp.org.ro
comisiadeatestare@uzp.org.ro
joda@uzp.org.ro
editura@uzp.org.ro