Fondat în 1982, USA Today rezistă. Arhicunoscuta publicație își continuă marșul prin era digitală, a ținut pasul cu vremurile și cerințele publicului la exterior bazându-se pe scheletul interior deontologic solid și reflectă în continuare pulsul națiunii americane, oferind conținut captivant, de înaltă calitate, prin material de presă unice, difuzate pe toate platformele. Un inovator media, USA Today ajunge astăzi la peste 100 de milioane de vizitatori unici în fiecare lună pe platformele digitale, cu peste 25 de milioane de descărcări ale aplicației proprii, care a câștigat numeroase premii. Ziarul are o circulație medie tipărită care îl situează pe locul al treilea pe lista de ziare din Statele Unite.
Brandul care demonstrează că se poate chiar și în vremuri de declin accentuat al presei print a anunțat lansarea campaniei de brand „To the point”, în semn de marcare a celei de-a 40-a aniversări. Poziţia pe care se află astăzi publicația confirmă că stilul pe care l-a imprimat în presa americană este durabil: jurnalism concis, abordabil și condus de specialiști.
USA Today a introdus culoarea în industria ziarelor, împreună cu infografice și povești de cultură populară care reflectă oamenii, locurile și perspectivele națiunii. Brandul a continuat moștenirea inovației pe platformele digitale cu experiențe captivante și Realitate Augmentată (AR). „Este remarcabil să ne gândim la toate lucrurile care au evoluat în cei 40 de ani de când USA Today a fost publicat pentru prima dată. În timp ce modurile în care oferim jurnalism de calitate s-au schimbat de-a lungul anilor, misiunea noastră nu s-a clintit niciodată. Suntem neclintiți în angajamentul nostru față de comunitățile pe care le deservim și vom continua să oferim relatări îndrăznețe, unice, inovatoare, cu conținut succint și captivant pentru cititorii noștri fideli”, punctează Maribel Perez Wadsworth, președintele Gannett Media, care deține ziarul.
USA Today își are rădăcinile în jurnalismul de încredere și demonstrează că a estimate corect ce dorește publicul – știri ușor de citit, dar care să informeze cu adevărat, la țintă și în esență. Pe acest fundament, USA Today a inovat încontinuu, ținând pasul cu vremurile: a introdus caracteristici experienței digitale și tipărite, explicații scrise și vizuale, povești stilizate „What We Know”, bloguri live, liste și rezumate ale punctelor cheie din anumite conținuturi. În plus, experiența utilizatorului aplicației native USA Today va fi optimizată cu funcții, inclusiv o față „Pentru tine”, cu subiecte de tipul „Ascultă această poveste” și „Urmărește”. Aceste atribute vor ajuta la definirea consumului de știri pentru următoarea generație de cititori și abonați ai USA Today.
USA Today a dat startul campaniei de brand în colaborare cu Schafer Condon Carter, o agenție independentă cu servicii complete, subliniind mesajul că, indiferent de modul în care cititorii aleg să consume știri, ar trebui să rămână întotdeauna cu o imagine mai clară a ceea ce se întâmplă. Campania va include reclame pe canalele deținute și operate de Gannett, rețelele de socializare prin TikTok și Twitter, canalul TV de streaming USA TODAY și afișaje din afara piețelor cheie. Pentru a sărbători cea de-a 40-a aniversare, USA Today va găzdui activări pe tot parcursul anului, inclusiv lansarea unei oferte speciale unice pe 15 septembrie, pentru ca noii clienți să se bucure de un abonament anual cu preț special. Revista USA Today va dezvălui, de asemenea, o colecție comemorativă de ediții retro și coperți speciale.
„Ne-am mândrit întotdeauna cu amploarea și profunzimea acoperirii noastre, fiind totodată experți în jurnalism scurt. A fi la obiect oferă cititorilor conținut de încredere și accesibil”, punctează Nicole Carroll, redactor șef al USA Today.
(redacția UZPR)
Foto: Wikipedia