Cercetătorii de la Massachusetts Institute of Technology (MIT) au descoperit că încorporarea chatbot-urilor la locul de muncă poate avea numeroase beneficii. Studiul, care a implicat 453 de angajați, a demonstrat că utilizarea ChatGPT pentru sarcini precum scrierea de e-mailuri, rapoarte ale companiei și comunicate de presă a dus la finalizarea mai rapidă și mai eficientă a muncii. Nu numai că sarcinile au fost finalizate mai repede, dar și calitatea muncii s-a îmbunătățit atunci când au fost utilizați chatbots. Studiul citat de fagenwasanni.com a arătat, de asemenea, că chatboții pot ajuta la reducerea decalajului dintre lucrătorii necalificați și cei calificați, apropiindu-i în ceea ce privește performanța. Pe de altă parte, lucrătorii cu înaltă calificare își pot depăși și mai mult omologii mai puțin calificați dacă se bazează în mai mare măsură pe inteligența artificială.
Concluziile acestei cercetări sugerează că utilizarea chatbot-urilor la locul de muncă poate crește foarte mult productivitatea și eficiența. Companiile pot beneficia de încorporarea tehnologiei chatbot în operațiunile lor zilnice, permițând angajaților să delege anumite sarcini acestor sisteme automate. Acest lucru nu numai că economisește timp, dar ajută și la menținerea calității consecvente în diverse sarcini. Prin folosirea chatbot-urilor, companiile pot optimiza fluxul de lucru și pot îmbunătăți performanța generală. (redacția UZPR)
Foto: Alexandra Koch/Pixabay