Rețelele sociale joacî un rol crucial ca surse de informare a americanilor, arată rezultatele unui recent studio Pew Research, aspect valabil în special pentru adulții mai tineri. În general, puțin peste jumătate dintre adulții din SUA (54%) spun că cel puțin uneori primesc știri de pe rețelele de socializare, în creștere comparativ cu ultimii ani.
Facebook și YouTube depășesc toate celelalte site-uri de social media ca locuri unde americanii se informează în mod regulat.
Pe de altă parte, potrivit pewresearch.org, unele site-uri de social media, în ciuda faptului că au audiențe generale relativ mici, se evidențiază ca destinații pentru știri printre mulți dintre utilizatorii lor – 59% dintre utilizatorii X.
Persoanele care primesc în mod regulat știri pe diferite site-uri de socializare diferă în funcție de sex, vârstă, simpatie politică și alți factori. De exemplu, femeile reprezintă o parte mai mare din consumatorii obișnuiți de știri pe Nextdoor (64%), TikTok (62%), Facebook (60%), Snapchat (60%) și Instagram (59%), în timp ce bărbații obțin cote mai mari pe Reddit (68%), X (64%), Rumble (60%), Truth Social (58%) și YouTube (57%).
Consumatorii de știri de pe Snapchat, TikTok, Instagram, X și Reddit tind să fie mai tineri decât cei de pe alte site-uri. (redacția UZPR)
Foto: pixabay.com