◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro25.11.2024

Conferința de Marketing Cultural – „Centenar în digital”

Muzeul Municipiului București și Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală îi invită pe cei interesați să participe la cea de-a cincea ediție a Conferinței de Marketing Cultural, dedicată anul acesta temei „Centenar în digital”. Conferința se va desfășura în zilele de 22 noiembrie (între orele 10:00-18:00) și 23 noiembrie 2018 (între orele 10:00-12:00), la Palatul Suțu (Bd. I.C. Brătianu nr. 2, sector 3).

Această nouă ediție reunește 15 profesioniști cu activitate în sectorul cultural care vor prezenta proiecte derulate pe parcursul acestui an în muzee de stat, ca inițiative private sau în parteneriat. Prezentările din prima zi lansează o serie de provocări actuale ale domeniului: Care sunt cele mai ofertante canale de promovare, care sunt cele mai eficiente principii de storytelling, care este măsura în care comunicarea culturală se poate muta în spațiul virtual și care este misiunea instituțiilor culturale tradiționale într-un context de comunicare aflat în continuă schimbare?

Conferința va fi deschisă de Adrian Majuru (manager, Muzeul Municipiului București) și Carmen Croitoru (manager, Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală).
Temele abordate sunt: „Patrimoniul cultural în era digitală” – Radu Puchiu, consultant în politici publice și guvernare; „Accesibilizarea imaginilor pentru nevăzători” – Dorin Moldoveanu și Dan Patzelt, Asociația pentru dezvoltare urbană; „Enciclopedia digitală 1918” – Radu Jugureanu, Siveco; „100 portrete de țărani” – Gabriela Radoiu Les, Muzeul Etnografic al Transilvaniei; „Istorii despre Marea Unire” – Horia Iova (Muzeul Municipiului București) și Ciprian Făcăeru (Augmented Space Agency); Platforma digitală „Acum 100 de ani” – Radu Olteanu, inițiator proiect; „Poartă în hartă și aplicațiile Muzeului Hărților” – Ioana Zamfir, Muzeul Național al Hărților și Cărții Vechi; „Pe drumul spre Marea Unire – expoziție multimedia interactivă” – Valer Rus, Muzeul Casa Mureșenilor, Brașov; „Muzeul Memoriei” – Smaranda Pasnicu și Catrinel Bejenariu, co-fondatoare Asociația Punctart; „Istoria României spusă în 100 de obiecte de design românesc” – Sabina Baciu, Asociația Oricum; „Centenarul femeilor din arta românească în digital” – Cosmin Năsui, Postmodernism Museum; „Comunicare digitală inspirată de anul Centenarului pentru Centrul Expozițional Documentar al UAUIM” – Claudia Popescu, Universitatea de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu”; „Declarăm sectorul de carte din România în incapacitate de marketing?” – Mirela Matyas, Blue Masters Marketing. De asemenea, va fi prezentat proiectul HERITART (Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală).

A doua zi a conferinței este dedicată unor aplicații practice referitoare la proiectul Istorii despre Marea Unire, participanții fiind invitați apoi la o vizită ghidată în expoziția tematică „Fizionomii unificatoare, «Toți în unu» – povestea unui proiect de țară”, găzduită de Palatul Suțu.

Conferința se adresează unui public divers, format din persoane interesate de oferta culturală pe tema Centenarului, entuziaști ai tehnologiilor digitale, studenți sau specialiști ai sectorului cultural în căutare de noi idei și oportunități de parteneriat.

Participarea la conferință se face prin înscriere via e-mail către adresa: conferinte@muzeulbucurestiului.ro .
Intrarea este liberă după confirmarea înscrierii, în limita locurilor disponibile.

Evenimentul face parte din seria întâlnirilor anuale începută în 2014 cu tema „Identitate vizuală în marketingul muzeal” și continuată cu temele „Educația muzeală – de la concept expozițional la activități educative” (2015), „Publicuri și organizații culturale: practici și tendințe” (2016) și „Revalorizarea patrimoniului cultural – dezvoltarea de noi audiențe” (2017).

Conferinţa de Marketing Cultural (a V-a ediţie) este realizată sub atenta coordonare a unui Consiliu Științific alcătuit din: Dr. Carmen Croitoru, Dr. Anda Becuț Marinescu (Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală), Dr. Alexandra Zbuchea (Școala Națională de Studii Politice și Administrative), Dr. Adrian Majuru, Drd. Angelica Iacob și Drd. Horia Iova (Muzeul Municipiului București).

Comitetul de Organizare al simpozionului este alcătuit din: Angelica Iacob, Horia Iova și Eliana Radu (Muzeul Municipiului Bucureşti), Alexandru Avram (Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *