Un studiu intitulat „The Power of Traditional News: Enhancing Ad Effectiveness Through Quality Journalism”, realizat de Teads and Lumen Research, companie globală de tehnologie, care a evaluat părerea consumatorilor americani despre legătura dintre știrile tradiționale, rezultatele de afaceri ale brandurilor care își fac reclamă în publicațiile quality și percepția asupra acestora a relevat faptul că finanțarea jurnalismului de calitate este de bun augur și pentru brandurile care își fac publicitate în publicațiile de calitate, nu doar pentru democrație, prin supraviețuirea acestor organisme de știri.
Acest studiu vine într-un moment critic pentru agenții de publicitate, care caută din ce în ce mai mult conținut de calitate într-un mediu complex, inundat de risipă de reclame și de inventar umflat. Conținutul tradițional de știri dă putere agenților de publicitate să crească încrederea în brand, să iasă în evidență față de concurență și să se conecteze cu consumatorii implicați într-un an electoral global conflictual, arată rezultatele. „În calitate de platformă media globală angajată să susțină jurnalismul de calitate, vedem aceste rezultate ca un punct de probă pentru mărci, care determină o cale de urmat în mijlocul concentrării asupra politicii globale, economiei și altor subiecte tradiționale de știri. Consumatorii sunt implicați în aceste povești, iar agenții de publicitate au o oportunitate excelentă de a ajunge la un public cheie implicat într-un spațiu subutilizat în mod tradițional”, detaliază John Trotter, director principal, Research & Insights, Teads, citat de globenewswire.com.
Studiul a găsit o corelație puternică între atenția publicului și rezultatele mărcii atunci când anunțurile au fost vizualizate împreună cu conținutul tradițional de știri (atenția sporită asupra reclamelor a determinat o creștere cu 77% a rezultatelor mărcii). Pe de altă parte, cercetarea a mai constatat că a crescut cu 18% interesul cititorilor pentru știrile tradiționale, a crescut implicarea în articole cu 35%; şi o creșterea a atenției acordate reclamelor cu 20%. „Sprijinirea jurnalismului de calitate este esențială pentru mărci și agenții. Jurnalismul de calitate face mai mult decât relatarea știrilor; conduce conversații semnificative, trage puterea la răspundere și implică publicul în moduri care se aliniază cu obiectivele mărcii. Când un brand face parte din aceste conversații, impactul său asupra publicului este puternic”, consideră Marybeth Strobel, vicepreședinte executiv CNN. „Dacă agenții de marketing și liderii de afaceri continuă să evite să investească în știri, definanțarea continuă a acestora va continua dar și mărcile vor pierde abilitatea de a ajunge la un public incredibil de valoros. Acesta este momentul să inversăm cercul vicios al știrilor de definanțare și să sprijinim jurnalismul care stă la baza viitorului nostru social”, a declarat Alexis Williams, Chief Corporate Affairs Officer Stagwell. (redacția UZPR)
Foto: unsplash.com