◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro15.11.2024

Ce așteaptă publicul de la informarea profesionistă…

Ce își dorește publicul consumator de informație în era dezinformării, a rețelelor de socializare pe care abundă „știrile” false și a mediului virtual în care totul pare să aibă mai multe realități? Renumitul brand media Journalism.co.uk a lansat un sondaj pentru cititori, pentru a înțelege mai bine publicul și ce tip de conținut i-ar fi de folos. Iată câteva dintre principalele repere care au rezultat din această chestionare pe scară largă.

Timpul. Cititorii de știri care au răspuns la întrebările sondajului au afirmat că preferă ca informațiile să le fie oferite la prima oră a dimineții (31%).

Poșta electronică. O proporție importantă dintre respondenți, (73%), a declarat că preferă să primească actualizările știrilor pe adresa de e-mail, poșta electronică fiind urmată de rețelele de socializare (66%) și site-urile de presă comercială.

Știrile clare, prima opțiune. Articolele de știri tradiționale, clare, cu informație exactă, au fost primele preferințe ale publicului chestionat, acestea fiind urmate de articolele explicative (49%) și comentariile experților (43%).

Informații practice. Respondenții la chestionarul citat de journalism.co.uk au afirmat că își doresc înainte de orice informații practice, care să-i ajute în viața de fiecare zi (61%) – forumuri pentru locuri de muncă, cursuri și conferințe – publicul fiind atras și de conținut despre cele mai recente tendințe în diverse domenii (47%).

Implicare. Potrivit sondajului, publicul consumator de știri este foarte interesat de acele branduri media care îl implică (44%), transformarea digitală situându-se imediat după implicare, ca preferință. De asemenea, a fost menționat interesul pentru cultura redacției.

În același timp, sondajul a relevat și faptul că LinkedIn, Twitter și Instagram se clasează pe primele locuri în preferințele pentru informarea profesională de pe platformele sociale. (Roxana Istudor)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *