◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro23.07.2024

Coperta, crucială pentru achiziția și lectura unei cărți

Aproape șase din 10 (57%) americani au cumpărat sau au citit o carte bazându-se exclusiv pe coperta acesteia, arată un nou sondaj realizat de OnePoll pentru ThriftBooks. Cercetarea de piață a mai evidențiat faptul că 96% dintre cei care au făcut acest lucru afirmă că volumul le-a îndeplinit în mare măsură așteptările. Pe de altă parte, opt din 10 (80%) respondenți recunosc că evită o carte din cauza aspectului exterior. Dintre principalele motive invocate s-au detașat simplitatea coperții, fontul de titlu (56%) sau ilustrarea coperții cu afișul ecranizării cărții respective (49%).

Participanții la sondaj au opinat că este importantă o ilustrare detaliată, o imagine a decorului poveștii (53%), o paletă de culori convingătoare (50%) și o imagine a protagonistului (47%).

O altă constatare interesantă a cercetării de piață a fost aceea că peste jumătate dintre americani oferă în mod regulat cărți cadou. Genurile de top sunt romantic, fantasy, comedie, SF, istorie. De asemenea, s-a constatat faptul că preferințele în achiziția de cărți țin mai mult de listarea ca bestseller, prezența pe rețelele de socializare și de copertă decât de gen sau autor. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *