◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro06.05.2024

Peste jumătate dintre americani, dispuși să renunțe la brandurile care nu respectă
mediul înconjurător

55% dintre americani spun că s-ar „despărți” de un brand dacă ar afla că nu este ecologic, potrivit unui nou sondaj, comandat de Propel Software și realizat de OnePoll. Pe de altă parte, 44% declară că se simt mai predispuși emoțional să investească în produsele unor în companii care prezintă practici de afaceri sustenabile.

Potrivit rezultatelor cercetării de piață, citată de studyfinds.org, americanii vor cheltui cu 33% mai mult pe produse ecologice din afaceri durabile în 2024 decât în 2023. Consumatorii plănuiesc să cheltuiască în medie 12.000 de dolari pe produse ecologice în acest an, în creștere față de cei 9.000 de dolari raportați în anul precedent în dreptul produselor durabile, inclusiv mașini electrice, produse de uz casnic, electronice mici și mari și electrocasnice.

68% dintre bărbați și 55% dintre femei afirmă că produsele sau cauzele ecologice sunt importante atunci când iau decizii de cumpărare, aproape jumătate din toți respondenții (46%) se consideră „loiali mărcii” și cumperă de la anumite companii. Aproape unul din patru americani (23%) refuză să cumpere un produs sau o marcă pentru că nu respect mediul înconjurător. „Transparența este importantă pentru consumatori, iar mărcile ar trebui să ia notă dacă doresc ca clienții să continue să fie fideli mărcii. Majoritatea respondenților (65%) spun că vor căuta declarații de mediu atunci când fac o achiziție. Consumatorii de azi sunt pricepuți și nu sunt ușor de păcălit, 42% afirmând că își pot da seama când o companie se ocupă cu greenwashing”, susține Ross Meyercord, CEO al Propel Software. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *