◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro26.02.2024

Consultanță, evenimente, fond de risc corporativ. Financial Times și secretele autosusținerii financiare

FT Live și FT Strategies sunt două divizii care câștigă venituri pentru prestigioasa publicație Financial Times, susținând afacerea în ansamblu.

Când Financial Times a lansat un nou serviciu de abonament B2B, FT Professional, a recunoscut că nu este suficient ca un ziar să fie doar un ziar. Organizațiile de știri trebuie acum să se adapteze, să se extindă și să se diversifice. La recentul eveniment Newsrewire s-au explorat motivele pentru care editorul a realizat aceste noi proiecte.

FT Strategies este o companie de consultanță prin abonament care a lucrat cu aproape 500 de editori media din întreaga lume pe parcursul a patru ani de operațiuni. Consiliază clienții cu privire la optimizarea pereților de plată, a strategiilor de venituri ale cititorilor și a angajamentului publicului – tot ceea ce ziarul s-a dovedit că este capabil, având dezvoltată o afacere sofisticată de abonament digital, cu 1 milion de abonați plătitori. „Este imposibil să crești dacă nu ești organizat pentru creștere”, spune Lisa MacLeod, directorul Financial Times Strategies.

Un proiect de durabilitate a știrilor, al Financial Times Strategies, susținut de Google News Initiative, a analizat 450 de editori la nivel mondial și motivele pentru care unii au avut succes și alții nu. Constatarea-cheie este că editorii de știri au nevoie de patru fluxuri de venituri – pe lângă veniturile lor de bază – fiecare oferind un minim de 15% din profit.

Pe de altă parte, această extindere trebuie gestionată cu atenție, întrucât, potrivit consultantului media independent Isabelle Roughol, editorii pot deveni mai puțin concentrați.

FT Live, afacerea cu evenimente și conferințe, este un generator de bani: furnizează aproximativ o treime din profiturile totale ale afacerii: organizează 200 de evenimente globale pe an și a creat, de asemenea, o afacere de succes cu evenimente digitale după pandemie.

De altfel, potrivit journalism.co.uk, Financial Times și-a pus la punct propriul fond de risc corporativ, în urma unor mișcări similare ale agenției Reuters. Fondul respectiv va face investiții pe termen lung – un minim de 500.000 de lire sterline în startup-uri tehnologice cu aplicații media. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *