◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro04.05.2024

Trend cu două tăișuri. Demisia „zgomotoasă” scade șansele de angajare la un alt loc de muncă

O tendință recentă de pe piața muncii, cunoscută sub numele de „demisie zgomotoasă”, poate dăunătoare pentru reputație unor companii, ca și pentru angajații respectivi, cărora le este mult mai greu să găsească noi locuri de muncă.

Acest tip de atitudine include nemulțumiri exprimate foarte de angajați în legătură cu locul de muncă, lucru poate duce la refuzul de a face anumite sarcini, unirea forțelor cu alți colegi de muncă pentru a cere schimbări. Mai mult, cei care recurg la acest tip de atitudine pot încerca, de asemenea, să submineze în mod explicit obiectivele companiei sau ale echipei, pentru a realiza schimbarea pe care ei și-o doresc. Pe lângă împărtășirea online a demisiei, acești angajați își exprimă și frustrările cu privire la locurile lor de muncă, difuzând totul, de la șefi la colegi, proiecte și multe altele. „Atunci când angajații subminează în mod activ compania, ei ard puntea proverbială cu compania și cu conducerea acesteia. Lumea afacerilor poate fi mică, mai ales în sectoarele de nișă, iar vestea despre o ieșire mai puțin decât ideală se răspândește rapid. Daunele cauzate de cei care renunță puternic le pot păta reputația profesională în industrie”, arată Niki Jorgensen, director general la Insperity, citat de Euronews

Pe de altă parte, „demisia zgomotoasă” poate dăuna întreprinderilor prin faptul că cei care renunță cu voce tare ar putea demoraliza alți angajați sau îi încurajează să-și părăsească locul de muncă – cum s-a întâmplat la Amazon, Whole Foods sau Walmart. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *