◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro17.04.2024

Studiu. Copiii agresivi la școală devin adulți…
mai bine plătiți

Copiii care au manifestat un comportament agresiv la școală, cum ar fi hărțuirea sau exploziile de temperament, ajung să câștige mai mulți bani la vârsta mijlocie, potrivit unui studiu derulat timp de cinci decenii. De asemenea, acești copii au mai multe șanse să resimtă o satisfacție mai mare în muncă și să aibă joburi mai bune, arată cercetătorii de la Institutul de Cercetare Socială și Economică de la Universitatea din Essex.

Lucrarea, citată de The Guardian, a folosit date despre cei născuți în 1970 și ale căror vieți au fost urmărite de British Cohort Study. „Am descoperit că acei copii despre care profesorii au simțit că au probleme cu atenția, relațiile cu colegii și instabilitatea emoțională au ajuns să câștige mai puțin ca adulți, dar am fost surprinși să găsim o legătură puternică între comportamentul agresiv la școală și câștigurile mai mari mai târziu în viață. Este posibil ca sălile noastre de clasă să fie locuri competitive și ca copiii să se adapteze pentru a câștiga acea competiție cu agresivitate și apoi să o ducă la locul de muncă, unde continuă să concureze agresiv pentru cele mai bine plătite locuri de muncă. Aceste constatări reprezintă un argument puternic pentru mai multe intervenții care să-i sprijine pe cei care se luptă cu atenția lor la lecții sau cu prietenii și emoții, pentru a preveni un impact negativ pe tot parcursul vieții asupra potențialului lor de câștig”, susține profesorul Emilia Del Bono, unul dintre autorii studiului.

Experții au descoperit că o creștere a numărului observațiilor profesorilor cu privire la problemele de conduită ale copiilor – cum ar fi exploziile de temperament sau hărțuirea altor copii – a fost asociată cu o creștere a câștigurilor, iar cei considerați a avea probleme de atenție, cum ar fi nereușirea la îndeplinirea sarcinilor și problemele emoționale au continuat să câștige mai puțin decât colegii lor de clasă.

Aceste descoperiri sunt în concordanță cu cercetările anterioare ale economiștilor, inclusiv cele ale lui Nicholas Papageorge, care a examinat studii longitudinale din Marea Britanie și SUA și a descoperit că „externalizarea” comportamentului legat de agresivitate și hiperactivitate a fost asociată cu un nivel educațional mai scăzut, dar cu câștiguri mai mari. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *