◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro29.03.2024

Cum pot obține jurnaliștii abilități de SEO…

Optimizarea pentru motoarele de căutare este importantă pentru a afișa conținutul și pentru a atrage mai mulți cititori, poate ajuta un articol să apară mai sus în căutarea Google și să aducă mai mulți cititori pe site-ul web al editorului. De asemenea, devine o abilitate crucială pentru jurnaliști.

Unele instrumente și programe SEO utilizate de organizațiile de știri sunt prea scumpe pentru freelanceri, dar sunt multe altele pe care le pot face jurnaliștii pentru a-și îmbunătăți abilitățile SEO de acasă.

Jurnaliştii SEO, de obicei, nu scriu despre un singur subiect sau zonă. Malvika Padin, jurnalist SEO pentru o serie de titluri, spune: „Scrie despre orice lucru pe care oamenii îl caută. Ar putea fi ceva de la știri sau căutări speciale, care sunt unice”. Practic, lucrul cu SEO poate fi o modalitate excelentă de a începe o carieră, deoarece permite „a se experimenta câte puțin cu diverse subiecte diferite”, punctează Padin.

Jurnaliştii devin adesea copywriteri SEO grozavi, spune Jill Starley-Grainger, jurnalistă la Proof Content: „Calitatea scrisului îi ajută pe jurnaliști să performeze bine, deoarece cititorii petrec mai mult timp interacționând cu articole de înaltă calitate”.

Dacă doriți să vă dezvoltați abilitățile și cunoștințele, există multe resurse online gratuite. Potrivit journalism,co.uk, Ghidul pentru începători pentru SEO, de la Moz, este o colecție cuprinzătoare de aproape tot ce trebuie să știe un jurnalist. O introducere mai practică, bazată pe teste, este cursul Fundamentals of Digital Marketing, de la Google.

Crearea de titluri și subtitluri adecvate pentru SEO ajută paginile și site-urile să se claseze mai sus pe Google și pe alte motoare de căutare.

Google Trends poate ajuta la identificarea cuvintelor cheie și expresiilor care sunt populare în prezent, în timp ce Google Keyword Planner ajută la alegerea cuvintelor cheie potrivite dacă se caută ceva anume. De asemenea, se pot analiza cuvintele cheie cu instrumente precum Ubersuggest și Answer the Public, pentru a afla ce caută oamenii.

Keyword Sheeter este un alt instrument care atrage o mulțime de completări automate Google pentru orice termen de cercetare. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *