◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro29.02.2024

Comitetul Olimpic și Sportiv Român a prezentat în premieră emblema comercială pentru brandul Team Romania

Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) a lansat, în cadrul unui eveniment festiv, emblema comercială Team Romania, prima din istoria organizației, aprobată de Comitetul Internațional Olimpic (CIO).

Noua identitate vizuală va fi folosită pentru prima dată la Jocurile Olimpice de la Paris, în 2024, atât de sine stătătoare, cât și împreună cu logo-ul CIO – cercurile olimpice, în toate manifestările: comunicare, social media, merchandising, uniforme, semnalizare și branding de eveniment pre-olimpic, olimpic și post-olimpic.

Emblema comercială Team Romania a fost aprobată de Comitetul Internațional Olimpic ca „NOC (Romania’s) new commercial emblem”, România fiind una dintre națiunile care la nivel mondial beneficiază de o astfel de decizie.

Emblema va fi disponibilă pentru parteneri și sponsori, pentru toate activitățile Mișcării Olimpice din România.

Conceptul noii identități grafice a fost inspirat de contopirea firească între elemente de design popular românesc cu motivul Coloanei Infinitului, celebrând armonia dintre sport, cultură și identitate națională. Emblema comercială Team Romania este o manifestare clară a „unității în diversitate” – susținută de filosofia Jocurilor Olimpice. Designul emblemei comerciale Team Romania își propune să proiecteze imaginea unei națiuni europene creative și optimiste, care celebrează sportul și sportivitatea și totodată are onoarea de a vorbi lumii despre sine într-o maniera unică, prin ambasadorii săi.

„Există foarte multe exemple de țări care practică design în jurul unor astfel de evenimente sportive extraordinare, însă de foarte puține ori Comitetul Internațional Olimpic aprobă crearea unor logo-uri comerciale, secundare pentru echipele naționale. Așadar, vorbim despre un succes în premieră pentru România și sunt foarte mândru că am reușit acest lucru în mandatul meu. În așteptarea victoriilor și medaliilor sportivilor noștri – cărora sperăm că noua emblemă să le poarte noroc – crearea și aprobarea noii identități vizuale pentru Team Romania reprezintă o victorie în sine pentru brandul de țară al României și un moment emoționant pentru noi toți”, afirmă Mihai Covaliu, Presedinte COSR.

Potrivit unui comunicat de presă, noutatea și caracterul special al actualului logo este faptul că, în premieră, CIO a acceptat – după îndelungi discuții în care a fost demonstrat caracterul distinctiv și specific național al logo-ului – să asocieze CERCURILE OLIMPICE – logo-ul olimpic cu noul logo TEAM ROMANIA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *