◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro16.07.2024

Criza climatică remodelează obiceiurile de consum

Aproximativ 91% dintre părinţi sunt preocupaţi de criza climatică, iar acest lucru provoacă schimbări care le remodelează viaţa şi obiceiurile de cumpărare, arată un nou studiu global realizat de Morning Consult.

Potrivit cercetării, mai mult de jumătate dintre respondenţi (53%) spun că acest lucru a avut un impact asupra perspectivei lor de a avea mai mulţi copii. Totodată, 43% dintre participanți au declarat că s-au decis să lucreze pentru o companie luând în considerare implicarea şi atitudinea faţă de problemele sociale şi de mediu.

Studiul dezvăluie acţiunile pe care mulţi părinţi le întreprind din cauza schimbărilor climatice – de la decizii din viaţa de zi cu zi, până la planificarea familială pe termen lung. Sondajul a fost realizat în rândul a peste 5.000 de părinţi din India, Mexic, Singapore, Marea Britanie şi Statele Unite.

De asemenea, potrivit AGERPRES, cercetarea a arătat că mulţi părinţi susţin companiile care iau măsuri pentru a limita efectele schimbărilor climatice. Aproape două treimi (64%) preferă produsele care provin din surse sustenabile, iar 60% afirmă că practicile sustenabile ale companiilor joacă un rol important în obiceiurile lor de cumpărare. Acest lucru se întâmplă în pofida faptului că cei mai mulţi (84%) recunosc creşterea costului vieţii şi mai mult de jumătate (57%) consideră că adoptarea de practici ecologice consumă mult timp. „La fel ca fiecare generaţie anterioară, părinţii de astăzi se confruntă cu propriile presiuni, în special cu criza climatic”, a declarat Michele Malejki, Global Head of Social Impact.

În timp ce părinţii iau măsuri personale, cei mai mulţi cred, de asemenea, că şi corporaţiile trebuie să acţioneze. Cei mai mulţi părinţi (51%) consideră că societăţile au „o mare responsabilitate în ceea ce priveşte acţiunile climatice”.

Foto: Heidi Fin/Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *