◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro28.03.2024

Facebook a marcat cu… dezinformare summitul climei COP26

Agenții de publicitate de pe Facebook au promovat afirmații false și înșelătoare despre schimbările climatice pe platformă exact în timpul conferinței COP26, relatează Reuters.

La câteva zile după ce vicepreședintele Facebook pentru afaceri globale, Nick Clegg, a prezentat pe blog eforturile companiei de a combate dezinformarea climatică, la începutul summitului de la Glasgow, rețeaua media conservatoare Newsmax a difuzat un anunț pe Facebook care a numit încălzirea globală cauzată de om „o farsă”.

Anunțul, care a avut mai multe versiuni, a strâns peste 200.000 de vizualizări. De asemenea, comentatorul conservator Candace Owens a postat: „Se pare că ar trebui să avem încredere în noul nostru guvern autoritar” în domeniul științei climatice, în timp ce un think-tank libertarian din SUA a difuzat o reclamă despre modul în care „provocatorii moderni” au prezis greșit crizele climatice pentru decenii.

În timp ce Google Alphabet a declarat recent că nu va mai permite reclame care contrazic consensul științific privind schimbările climatice pe YouTube și celelalte servicii ale sale, Facebook, care și-a schimbat recent numele în Meta, nu are o politică specifică privind dezinformarea climatică în reclame sau postări neplătite, notează cityam.com.

În general, Facebook nu elimină dezinformările din postări decât dacă stabilește că acestea prezintă un prejudiciu iminent în lumea reală.

Întrebat despre reclamele care promovează dezinformarea climatică, un purtător de cuvânt al companiei a declarat: „În timp ce reclame ca acestea sunt difuzate pe mai multe platforme, Facebook oferă un nivel suplimentar de transparență, solicitând ca acestea să fie disponibile publicului în Biblioteca noastră de anunțuri timp de până la șapte ani după publicare”…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *