◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro14.11.2024

Peste 200 milioane de oameni
se autointitulează „creatori de conținut”; industria a depășit 250 miliarde de dolari

Ronan Harris, președintele Snapchat pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, co-fondatorul Influencer.com, afirmă că economia „influenței” a depășit 250 miliarde de dolari și remodelează viitorul afacerilor.

Potrivit Euronews, companiile găsesc noi modalități de a colabora cu un număr în contină creștere de „creatori de conținut” online – se estimează că 200 milioane de oameni se autointitulează astfel în prezent. Mulți dintre ei doresc să facă din această preocupare sursa principală de venit. În special influencerii mai mici, cu mai puțin de 50.000 de urmăritori, sunt considerați esențiali în stimularea creșterii sectorului. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *