◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro16.06.2024

Studiu. Directorii
din mediul de afaceri
preferă podcasturile

Un nou studiu realizat de Podchaser a descoperit că marii directori din mediul de afaceri își aloca mult din… puținul timp de care dispun de regulă pentru podcasturi. Analiza citată de insideradio.com arată că directorii seniori ascultă în medie 37 de minute pe cele mai populare podcasturi și că, prin comparație, alocă mai puțin de două minute de vizionare a unor site-uri economico-financiare foarte cunoscute, mai puțin de trei minute cu Wall Street Journal și trei minute și jumătate cu CNN.com, conform datelor Similar Web. „Din acest studiu putem observa că directorii seniori sunt dedicați conținutului pe care îl consumă – ceea ce îi face cu atât mai benefici pentru agenții de publicitate care doresc să se conecteze cu acest public”, detaliază CEO-ul Podchaser, Bradley Davis.

Un motiv important pentru care directorii apelează la podcasturi este că există conținut pe care doresc să îl asculte. Studiul a constatat că genul de emisiuni cel mai popular în rândul directorilor este Business, apoi Tehnologia și Știri. „Majoritatea podcasturilor populare printre directorii seniori servesc grupa de vârstă 35-44 de ani”, se mai arată în raportul care menționează că podcasturile populare în rândul directorilor seniori ajung la o audiență combinată de peste 28 de milioane de bărbați predominant tineri, majoritatea mileniali. (redacția UZPR)

Foto: unsplash.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *