◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro20.04.2024

Studiu. Știrile pozitive îi fac pe oameni să vrea să doneze și… să voteze

Cercetările arată în mod constant că veștile proaste pot avea un efect negativ asupra publicului. Dar există și studii care caută remedii – unul dintre acestea este livrarea de informații despre empatia umană, relatează goodgoodgood.co. Mai exact, potrivit experților, examinarea știrilor pozitive – în special videoclipuri și articole care prezintă acte de bunătate – poate contracara eficient efectele știrilor negative.

Alte studii au descoperit, de asemenea, că știrile pozitive îi fac pe oameni să se simtă mai bine și să vrea să facă lucruri bune, cum ar fi să voteze sau să doneze. Acest lucru sugerează că afișarea că relatarea de știri positive poate genera atât beneficii personale, cât și sociale. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *