◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro27.06.2024

Profesorii consideră că educația comună pentru toți elevii este depășită

Un sondaj realizat de OnePoll pentru Learn4Life a relevant faptul că majoritatea profesorilor de liceu din SUA (86%) sunt familiarizați cu învățarea personalizată, o alternativă la învățarea tradițională, în grup, care își propune să personalizeze învățarea pentru punctele forte, nevoile, abilitățile și interesele fiecărui elev. Pe de altă parte,

șapte din zece profesori de liceu sunt de acord că o educație universală, cu aceleași programe și metode de predare pentru toți elevii, este de domeniul trecutului.

Modelul tradițional pare să necesite o schimbare, deoarece majoritatea (67%) preferă să aibă mai puțin de 20 de elevi într-o clasă, potrivit rezultatelor cercetării de piață. Concret, peste jumătate (51%) din cei chestionați se simt nesiguri cu privire la capacitatea lor de a influența performanțele elevilor lor într-un cadru tradițional de clasă, cu grupuri mari. Mai departe, 78% dintre profesorii de liceu susțin că sunt capabili să identifice stilurile de învățare, provocările și obiectivele fiecăruia dintre elevi, în timp ce 22% sunt nesiguri. Atunci când au creat planuri de învățare personalizate pentru fiecare elev, aproape o treime dintre profesori și-au exprimat incertitudinea cu privire la capacitatea lor de a face acest lucru.

Profesorii care au răspuns la întrebările sondajului au identificat mai multe obstacole în calea furnizării de educație personalizată, inclusiv accesul limitat la tehnologie și resurse pentru a sprijini învățarea personalizată (44%), politici și proceduri administrative care limitează flexibilitatea profesorilor în instruire (43%) și o lipsă de formare și dezvoltare profesională în strategii educaționale personalizate (41%).

Învățarea personalizată este considerată o modalitate de a reduce anxietatea și stresul (50%), de a îmbunătăți rezultatele educaționale (51%), de a stimula implicarea (49%) și de a spori creativitatea (51%). Dintre profesori, 86% cred în învățarea personalizată încă din primii ani de școală, iar 21% au spus că și-ar dori un spațiu care să permită flexibilitate pentru lucrul în grup mic și instruirea individuală. „În lumea noastră aflată în schimbare rapidă, în care fiecare serviciu devine din ce în ce mai individualizat, zilele în care un profesor ține prelegeri în fața unei săli de clasă devin depășite”, spune Shellie Hanes, supervizorul școlilor Learn4Life, într-un comunicat. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *