Campania de comunicare a Galei Societății Civile 2018 este inspirată de viața și activitatea Reginei Maria a României, una dintre figurile majore ale Marii Uniri, implicată intens în acțiuni de caritate, în arte, cultură și diplomație.
Sub sloganul ”Reginele Neștiute ale Societății Civile”, în campania de comunicare sunt celebrate personalități feminine de astăzi, care continuă să creadă în principiile Reginei Maria prin munca lor în cadrul ONG-urilor și fundațiilor caritabile.
Campanie realizată de: Gavrilă & Asociații
Foto credit: Alex Gâlmeanu
Mai multe detalii despre ”Reginele Neștiute ale Societății Civile” AICI.
189 de proiecte, programe și campanii de comunicare pe teme sociale s-au înscris în competiția Gala Societății Civile 2018. Mai exact, 155 de proiecte, 21 de programe și 13 campanii de comunicare din partea organizațiilor, grupurilor de inițiativă și, respectiv, agențiilor de comunicare și companiilor din România, se vor alătura celorlalte demersuri notabile din ultimii 15 ani care au scris istoria Galei Societății Civile și au adus schimbare în România.
Mai multe detalii despre ”Reginele Neștiute ale Societății Civile” AICI.
Gala Societatii Civile este un proiect THE INSTITUTE.