◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro05.05.2024

Platformele de social media, „raiul” promovării țigărilor electronice către tineri

Vizualizarea reclamelor și a conținutului pentru țigări electronice pe rețelele de socializare – deseori susținute de celebrități și influenceri – alimentează popularitatea vaping-ului în rândul tinerilor utilizatori, potrivit unui studiu al cercetătorilor de la Universitatea din York.

Cercetătorii recomandă ca orice măsuri de reducere a accesului minorilor să includă restricționarea produselor de vaping pe rețelele sociale. În raport, oamenii de știință

au inclus 11 studii de cercetare care analizează rețelele de social media precum Twitter, YouTube, Snapchat, Facebook și Instagram, găsind dovezi că strategiile de marcare utilizate în mod obișnuit pentru țigări electronice au dus la mai mulți utilizatori și mai multe intenții de a utiliza produsele printre tineri.

Unele dintre strategiile de marketing „incriminate” au inclus sponsorizarea celebrităților și a influencerilor din rețelele sociale, cu accent pe atractivitatea acestor produse considerate nocive.

Potrivit york.ac.uk, autoarea principală a studiului, Luana Chacon Santos, de la Departamentul de Științe ale Sănătății de la Universitatea din York, a declarat: „Devine din ce în ce clar că normalizarea țigărilor electronice în rândul tinerilor ar putea duce la o repetare a modelului dăunător pe care l-am văzut în cadrul studiului legat de vechea industrie a tutunului. Platformele de social media au devenit o piață puternică pentru vânzarea de țigări electronice, iar legi mai stricte pentru a aborda acest domeniu sunt necesare urgent”.

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *