◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro24.04.2024

Cel mai mare plan din București și unul din cele mai mari în România, ce transformă total Romexpo

Centrul expozițional Romexpo, administrat de Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), și-a finalizat planul de dezvoltare, în parteneriat cu antreprenorul ieșean Iulian Dascălu, plan care prevede un complex multifuncțional de anvergură cu locuințe, mall, birouri, hoteluri, piețe, spații expoziționale, muzee și grădini publice, gândit să fie ridicat pe un teren de 33 de hectare aflat în proprietatea statului român.

Realizat de echipa de arhitecți a lui Bogdan Bogoescu, una dintre cele mai prestigioase din țară, planul, care presupune transformarea totală a centrului expozițional Romexpo din nordul Bucureștiului, vine cu o serie de premiere. Acesta ar urma să fie cel mai mare proiect imobiliar din București și unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare realizate până acum în România, comparabil cu Palas Iași și Iulius Town Timișoara, ale lui Iulian Dascălu, care au presupus investiții de peste 250 milioane de euro, fiecare.

Complexul presupune o suprafață construită de 230.000 de metri pătrați și o suprafață desfășurată de 1,3 milioane de metri pătrați. Arhitecții au proiectat clădiri cu o înălțime de 179,6 metri, echivalentul a 41 de etaje. Spre comparație, Sky Tower, cea mai înaltă clădire comercială din România, are o înălțime de 137 de metri și 37 de etaje. Coeficientul de Utilizare al Terenului, propus de Romexpo, este de 4, iar Procentul de Ocupare al Terenului este de 70%.

Beneficiarii investiției intenționează să dezvolte cel mai mare spațiu destinat producătorilor și comercianților autohtoni de alimente proaspete, de tip Fresh Market; cel mai mare spațiu de coworking din România, în parteneriat cu cele mai renumite companii internaționale, un centru de conferințe asociat unei structuri hoteliere de 5 stele și SPA; clădiri de birouri de ultimă generație care să atragă sute de companii și să genereze peste 20.000 de locuri de muncă; un centru cultural care să cuprindă bibliotecă, mediatecă sau muzeu; o grădină publică și cea mai mare parcare din România, cu peste 12.000 de locuri și o suprafață desfășurată de peste 420.000 de metri pătrați. Centrul de expoziții va rămâne în pavilioanele B și în pavilionul central (celebra cupolă), dar va mai fi completat de un mall, birouri, hoteluri și blocuri cu apartamente.

Continuare pe profit.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *