◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro16.07.2024

Serviciu de plată self-service, la Poșta Română

Poșta Română introduce serviciul de plată self-service prin intermediul căruia clienții pot achita, printre altele, facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, precum și rate la credite şi diverse taxe şi impozite.

Clienții Poștei Române au la dispoziție opțiunea self-service în diverse subunități poștale din București, unde pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, atât din Capitală, cât şi din întreaga ţară, potrivit radioromania.ro. „Poşta Română continuă trendul digitalizării oferind opţiunea de plată self-service, în diverse subunităţi poştale din Bucureşti. Astfel, roboţeii moderni facilitează achitarea facturilor şi a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacţiunea directă cu personalul poştal. Clienţii Poştei Române pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi diverse taxe şi impozite, atât din Bucureşti, cât şi din întreaga ţară. Prin intermediul opţiunii self-service, utilizatorii beneficiază de o soluţie rapidă şi convenabilă, transformând radical experienţa de plată pentru utilităţi şi alte servicii”, arată un comunicat al Poștei Române.

Pentru a folosi serviciul self-service, clienții trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură şi să urmeze instrucţiunile de pe ecran.

Reprezentanții Poștei Române au precizat că meniul este intuitiv, astfel încât să poată fi folosit și de clienții fără experiență în tehnologie. În plus, aceștia au precizat că cei care au nevoie de ajutor pot fi asistați de angajați.

Poşta Română a precizat că va continua să ofere opţiuni tradiţionale de plată la ghişeele poştale, inclusiv prin intermediul factorului poştal, pentru a satisface toate nevoile şi preferinţele clienţilor.

Foto: Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *