◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro23.04.2024

Rețeaua LinkedIn își sporește investițiile în jurnalismul de știri

LinkedIn investește mai mult în jurnalism și știri în același timp în care se manifestă o retragere din domeniu a rivalilor tehnologici din industrie, informează talkingbiznews.co.  „Conținutul de calitate profesională de la jurnaliști și editori este adesea folosit ca punct de plecare pentru ca membrii LinkedIn să se implice mai mult. Datorită concentrării profesionale a companiei, conținutul politic și polarizant nu este evidențiat așa cum este conținutul de afaceri. Credem că, atunci când membrii și profesioniștii vin la LinkedIn, ar trebui să obțină informații care să-i ajute să fie mai buni la locul de muncă pe care îl au sau pe care își doresc să îl aibă. LinkedIn a depus un efort concertat pentru a atrage toate tipurile de site-uri de știri, dar se concentrează în special pe cele care acoperă subiecte de afaceri sau profesionale”, a spus redactorul șef Dan Roth, menționând că firma este „foarte bine păzită” în ceea ce privește tipul de conținut pe care membrii doresc să-l vadă. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *