◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro07.05.2024

Consumul de știri online și preferința pentru informația nepărtinitoare, în creștere constantă

Internetul continuă să erodeze televiziunea, radioul și ziarele ca sursă de știri pentru americani. Potrivit celui mai recent sondaj Pew Research Center, care acoperă peisajul în schimbare a știrilor, proliferarea dispozitivelor mobile și a rețelelor sociale accelerează trecerea către consumul de știri online. În sondaj, 39% au spus că și-au primit știrile online, față de 33% în urmă cu doi ani. Potrivit cnet.com, doar televiziunea depășește mediul online ca sursă de știri. Dintre respondenții sub 30 de ani, doar 13% au citit un ziar tipărit, în timp ce 33% au văzut știri pe o rețea de socializare și 34% au văzut știri la televizor.

Pe de altă parte, majoritatea celor chestionați (64%) au spus că preferă surse de știri care nu susțin un anumit punct de vedere. Yahoo, Google, CNN, știrile locale și MSN au fost primele cinci surse de știri online numite de respondenți.

Potrivit sondajului, populația cu vârsta între 18 și 24 de ani consumă cele mai puține știri. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *