◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro16.06.2024

Metaverse ar putea genera 5.000 miliarde de dolari până în 2030

Metaverse – în esență un cuvânt la modă pentru comunitățile virtuale tridimensionale în care oamenii se pot întâlni, lucra și se pot juca – beneficiază de o atenție extraordinară din partea inovatorilor. Gigantul tehnologic taiwanez HTC a dezvăluit o cască VR de ultimă generație, iar o mulțime de alte companii și startup-uri au promovat ochelari de realitate augmentată și tehnologii senzoriale care pot ajuta utilizatorii să se simtă – și chiar să miroasă – într-un mediu virtual. Printre acestea, Tehnologia OVR din Vermont a prezentat un set cu cască care conține un cartuş cu opt arome primare care pot fi combinate pentru a crea diferite mirosuri. Este programat să fie lansat parcursul acestui an.

O versiune anterioară, folosită în principal pentru marketingul parfumurilor și produselor de înfrumusețare, este integrată în ochelarii de protecție VR și permite utilizatorilor să miroasă orice în spațiul virtual, de la trandafiri până la o bezea într-un camping. Compania spune că își propune să ajute consumatorii să se relaxeze și comercializează produsul, care vine cu o aplicație, ca un fel de spa digital amestecat cu Instagram. „Intrăm într-o eră în care realitatea extinsă va conduce comerțul, divertismentul, educația, conexiunea socială și bunăstarea. Calitatea acestor experiențe va fi măsurată prin cât de captivante sunt. Mirosul le impregnează cu o putere de neegalat”, a declarat CEO-ul și co-fondatorul companiei, Aaron Wisniewski, într-un comunicat.

Susținătorii afirmă că adoptarea pe scară largă a realității virtuale va aduce în cele din urmă beneficii diferitelor părți ale societății prin deblocarea capacității de a fi cu oricine, oriunde și oricând. Deși este prea devreme pentru a ști ce pot face aceste tehnologii odată ce se maturizează pe deplin, companiile care doresc să obțină cele mai captivante experiențe pentru utilizatori le întâmpină cu brațele deschise.

Aurora Townsend, directorul de marketing la Flare, o companie care urmează să lanseze luna viitoare o aplicație de întâlniri VR numită Planet Theta, a declarat că echipa ei își construiește aplicația pentru a încorpora mai multe senzații, precum atingerea, odată ce tehnologia devine mai disponibilă pe piața de consum.

Potrivit news.yahoo.com, firma de consultanță McKinsey estimează că metaverse ar putea genera până la 5.000 miliarde de dolari până în 2030. (Redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *