◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro19.07.2024

Studiu. Reprezentanții Generației Z, mari
amatori de… schimbare
a domiciliului

Compania de asigurări Lemonade, din SUA, a comandat un sondaj, prin Talker Research, pentru a investiga modul în care americanii abordează experiența de mutare, iar rezultatele au arătat că

mai mult de jumătate dintre respondenții care reprezintă Generația Z (57%) susțin că le place cu adevărat procesul de schimbare a domiciliului. Spre comparație, doar 22% dintre baby boomers împărtășesc acest sentiment.

Conform cercetării de piață, tinerii sunt cei mai meticuloși planificatori, cu 60% creând un buget pentru viitoarea lor mutare, comparativ cu doar 38% dintre baby boomers. Sondajul a mai constatat că Generația Z rezervă cei mai mulți bani pentru „mișcările” imobiliare, pregătindu-se pentru mobilier și actualizări pentru casă. (redacția UZPR)

Foto: pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *