◂ UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ● ÎMPREUNĂ SCRIEM ISTORIA CLIPEI ● UZPR ▸

Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România

The Union of Professional Journalists of Romania www.uzpr.ro25.04.2024

SIMPOZIONUL ȘTIINȚIFIC INTERNAȚIONAL CENTENARUL BANATULUI: 1919-2019, Timișoara, 28 – 29 iunie 2019

Organizatorii propun următoarele domenii tematice:

– Istorie și istoriografie

– Biserică și spiritualitate

– Știință și învățământ

– Artă și cultură. Istorie și critică literară

– Dezvoltare economică

Condiții de participare:

Formularul de înscriere, însoțit de titlul și rezumatul comunicării în format electronic (MS Word, Times New Roman, 12 p/1,5 r, între 300 și 500 de cuvinte) și de un scurt CV, se va trimite pe adresa ioandavidtm@gmail.com.

Data limită pentru înscriere este 20 mai 2019. Decizia de acceptare (definită printr-un proces de peer-review)  se va anunța de către consiliul științific printr-un e-mail până în 31 mai 2019.

Prezentarea lucrărilor în cadrul secțiunilor nu trebuie să depășească 15 minute.

Volumul congresului va apărea sub egida Editurii Academiei Române și va fi pus la dispoziția autorilor la începutul manifestării științifice, odată cu ridicarea mapei de prezentare.

Ca atare, solicităm ca textul integral al comunicării (cel mult 10 pagini format A4) să fie trimis pe adresa ioandavidtm@gmail.com, până la data de 20 mai 2019.

Precizăm că vor fi acceptate și publicate doar acele lucrări care vor respecta întru totul domeniile tematice ale simpozionului, normele de redactare și tehnoredactare, prezente în această circulară.

De reținut:

Taxa de participare se va achita la ridicarea mapei de prezentare și a volumului:

100 de lei: mapă + volum + prânz (prima zi)

150 de lei: mapă + volum + prânz + transport și cină (jud. Arad)

200 de lei: mapă + volum + transport + prânz (în 29 iunie, vizită documentară, în circulara următoare se va anunța traseul și programul)

În zilele de 27/28 și 28/29, cazarea va fi asigurată de către organizatori.

Cheltuielile de transport până la Timișoara și retur revin fiecărui participant.

Informații suplimentare, inclusiv programul detaliat, vor fi comunicate în următoarele circulare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *